نتایج راو

-راو در حالی شروع میشه که تصویر درگیری رندی اورتون با اتوریتی در حال پخش هست که در پایان رندی اورتن و اتوریتی به غیر از تریپل اچ و استفنی مکمن وارد میشند. کین به طور رسمی اعلام میکنه که رندی اورتون یکی از اتوریتی هست و تک تک اعضای اتوریتی به رنی خوش آمد میگن رندی میگه قبول کردم ولی چرا کین و بیگشو و جی جی اینطوری شدن؟؟؟چرا وحشی نیسن و بعد میگه که من بعدا با ست رولینز تصفیه حساب میکنم اما الان وقت این کار نیست که رولینز بحثو عوش میکنه و میگه که بهتره به مسابقمون فک کنیم.

 

 

مسابقه اول
دنیل برایان در برابر بدنیوز برت
برنده:دنیل برایان با اجرای رانینگ های نی
بعد از مسابقه امبروز ارتروت و برت در حالی که دنیل برایان از برت فینیشر خورده بود درگیر شدند.

 

مسابقه دوم
دین امبروز دربرابر استارداست
برنده:دین امبروز با اجرای فینیشرش
بعد مسابقه باز هم مدعیان کمربند بین قاره ای به جان هم افتادند البته در این درگیری دنیل بایان هم حضور داشت که در آخر آرتروت کمربند رو از سالن خارج کرد.

 

پول هیمن وارد رینگ میشه و براک لزنر رو معرفی میکنه لزنر با تشویق تماشاچیان وارد میشه پول هیمن فیلمی که کمپانی برای رینز ساخته رو پخش کرده بعدش میگه که کمپانی میخواد کمربند رو از براک لزنر به رومن رینز برسونه و بعد ست رولینز اون رو بدست بیاره اما براک لزنر با فهمیدن این قضیه مانع میشه که انجام داده بشه و کسی که این کاررو انجام بده زنده نمیزاره و بعدش میگه که لزنر میتونه هم این کمربند و هم کمربند یو اف سی رو داشته باشه البته کمی رینز و خانواندش رو هم مسخره میکنه و بعدش لزنر به لوگو رسلمنیا 31 یک نگاه میکنه و بعدش میرن.

بری وایت در پشت صحنه(بکستیج)پرومو بعدی خودش رو خطاب به تیکر انجام میده و میگه که تیکر کجاست و تیکر بیا منو پیدا کن.

 

 

مسابقه سوم
بیگشو و کین دربرابر رایبک و اریک روان
در اواخر مسابقه بیگشو برای نجات کین دخالت کرد و رفت برای زدن پانچ به روان اما خورد به کین که روان از فرصت استفاده کرده و کین رو کاور کرد
برنده:رایبک و اریک روان
بعد از مسابقه بیگ شو با کین درگیری لفظی داشتند که استفانی وارد شد و به این درگیری خاتمه داد.

 

ویر خلیفه با میز در حال صحبت هست و میگه که از همکاری با میز مطمئن نیست و معرفی میکنه "ویزداو" رو و بعد میزداو وارد میشه و یک رپ میخونه.

استینگ در پرومویی میگه من 14 سال صبر کردم و در رسلمنیا گیم آن میشه(بازی شروع میشه البته خود استینگ این پرومو رو ضبط نکرده)

سینا در بکستیج هست که روسف میاد و می خواد بگه که در رسلمنیا 31 تو ریمچ نداری که سینا میگه قرار نیست هر هفته از آمریکایی ها بد بگی و اگ جرات داری این دفعه حرفی از آمریکا بزن تو رینگ.

مسابقه چهارم
روسف در برابر کرتیس اکسل
برنده:روسف با اجرای اکولید

بعد از مسابقه روسف شروع به تحقیر امریکا میکنه ولی لانا از او میخواد که اینکار رو نکنه که سینا میاد و روی روسف اس تی اف انجام میده و روسف از هوش میره سینا ی سطل آب روی روسف میریزه و دوباره اس تی اف رو انجام میده و لانا مجبور میشه به سینا ریمچ رو بده که سینا روسف رو رها میکنه و به لوگو رسلمنیا 31 اشاره میکنه.

بری وایت در بکستیج دوباره به تیکر پرومویی میده و میگه بیش از این اندازه نمیتونه منتظر تیکر باشه.

 

مسابقه پنجم
نیو دی دربرابر تایسون کید و سزارو
برنده:نیو دی

 

مسابقه ششم
اوسوز دربرابر لوس ماتادورس
برنده:ماتادورس با رول ناگهانی چون التوریتو با ورود به سالن حواس اوسوز رو پرت کرد.

 

-بری وایت در رینگ هست. یک کمی برای آندرتیکر رجز خونی میکنه و باز میگه من چهره جدید مرگ هستم. بعدش جامی رو در دست میگیره و میگه که به قول تیکر این میتونه افراد رو زنده کنه وایت جام رو گرفته و تمرکز میکنه بعد اونو میندازه و میگه همش دروغه اما ناگهان از توی جام آتش بلند میشه چراغ ها خاموش آهنگ تیکر به صدا در می آید و سپس تیکر از طریق تماس صوتی میگه وایت در رسلمنیا نابود میشه توسط کسی که می آید.

 

مسابقه مین ایونت
ست رولینز و رندی اورتون دربرابر رومن رینز
رولینز و رندی برای شروع مسابقه جر و بحث میکنند و سپس رولینز به رینگ میاد و مسابقه شروع میشه. رولینز تمایلی به تگ با رندی نداره و وقتی که می خواد اینکار رو بکنه رندی حاضر نمیشه و رولینز دوباره با رندی دعوا میکنه که رینز با اسپیر رولینز برنده میشه
برنده:رومن رینز با اجرای اسپیر

بعد از مسابقه رندی اورتون به ست رولینز حمله میکنه و با صندلی بهش میزنه و می خواد رولینز رو روی صندلی بزنه که بهش میگه یادته من رو روی صندلی زدی بعدشم میزنتش به میله گوشه رینگ و بعد روی رولینز بر روی میز گزارشگران آر کی او میزنه و شو راو این هفته با تصویر رندی اورتون تموم میشود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:نتایج راو, | 20:58 | نويسنده : #amh# |